??? ???????

Post Top Ad

Your Ad Spot

۱۳۹۷ فروردین ۶, دوشنبه

شش جاذبه گردشگری منحصر به فردی که تور دبی شما را دلپذیرتر خواهند کرد



دبی و زیباییهای این شهر بزرگ همیشه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را از سراسر جهان به سوی خود جذب میکند. اما جذابیتهای گردشگری این شهر به مقاصد گردشگری که درون آن قرار دارند محدود نمیشود. در تور دبی شما یک فرد بسیار خوش شانس هستید، چرا که پیرامون این شهر پر است از جاذبه های گردشگری متنوعی که تجربه سفر شما را به این شهر حاشیه جنوبی خلیج فارس دلپذیرتر خواهد ساخت. اگر مشتاق هستید تا جاذبه های گردشگری پیرامون دبی را نیز از نزدیک ببینید فهرست زیر را که برای شما آماده کرده ایم مرور کنید تا سفر شما به این شهر زیبای ساحلی دل انگیزتر از هر زمان دیگری شود.

1. جبل الجیس

در بخشی از کوهستان حجار، بلندترین قله کشور امارات متحده عربی قرار دارد که 1910 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این قله به نسبت بلند در راس الخیمه و در نزدیکی مرز امارات متحده عربی با عمان واقع شده است. اینجا مکان بسیار مناسبی است تا بخشی از تور ارزان دبی خود را به گذراندن در کوهستانهای حاشینه جنوبی خلیج فارس اختصاص دهید و از منظره زیبای آن لذت ببرید. برای رسیدن به این جاذبه گردشگری تنها کافی است که یک خودرو کرایه کنید و تا رسیدن به کوهستان حجار کمتر از سه ساعت رانندگی نمایید.

2. سد حتا

این سد در جنوب شرقی مرز امارات متحده عربی با کشور عمان قرار دارد و برای رسیدن به آن تنها 3 ساعت رانندگی لازم است. در حاشیه این سد یک شهر بسیار کوچک قرار دارد که آماده پذیرانی از گردشگران است. برای رسیدن به این جاذبه گردشگری باید از میان صحراهای گسترده شن و همچنین کوهستانهای امارات عبور کنید. پاداش شما برای این چند ساعت رانندگی یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد است که به یاری آب جمع شده در پشت این سد خلق شده است. در اینجا هتلهای بسیار مناسب و زیبایی قرار دارد که میتوانند با پذیرایی از شما خستگی این چند ساعت رانندگی شگفت انگیز را از بین ببرند و در طول اقامت و گردش شما در پیرامون این سد میزبان شما باشند.

3. وادی ماجراجویی                                            

هر کسی که از یک روح ماجراجو برخوردار باشد قطعا از تجریه یک روز پر هیجان در وادی ماجراجویی امارات متحده عربی خرسند خواهد شد. اینجا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آبی امارات است که در آن میتوانید به طیف گسترده ای از تفریحات آبی بپردازید، از صخره های کنار دریا صعود کنید و از این چالش بدنی در تور دبی خود لذت ببرید و یا اینکه با جت اسکی­ بر روی آب یک هیجان مدرن را تجربه کنید. اینجا یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد است که در تمام طول هفته آماده پذیرایی از شما و خانواده شما می باشد. اگر دوست دارید سطح آدرنالین بدن خود را بسنجنید حتما باید بازدید و تفریح در این جاذبه گردشگری را در زمان بندی تور دبی خود بگنجانید.

4. جزیره یاس

جزیره یاس محل استقرار دو تا از بهترین جاذبه های گردشگری امارات متحده عربی است. سیرک یاس مارینا و دنیای فراری ابوظبی در این جزیره قرار گرفته است. در این جزیره هر فردی از هر سنی و از هر فرهنگی چیزی برای تفریح و لذت از سفر خود خواهد یافت. برای رسیدن به این جاذبه گردشگری بسیار زیبا تنها یک ساعت زمان لازم است تا از مرکز شهر دبی به جزیره یاس برسید. این جزیره که در ساحل ابوظبی قرار دارد یک مکان بسیار مناسب برای لذت بردن از یک روز بسیار گرم در یک پارک آبی بسیار زیبا میباشد. در اینجا شما میتوانید سوار سریع ترین ترن هوایی جهان بشوید و یا اینکه از مسابقات فرمول 1 که در اینجا برگزار میشود نهایت لذت را ببرید. اگر شما زمان سفر خود به اینجا را از یک روز به دو روز تبدیل کنید مطمئن باشید که لذت بسیار بیشتری را نیز خواهید برد.

4. سیر بانی جزیره یاس

در ساحل غربی شهر ابوظبی جزیره ای وجود دارد که در آن بیش از 40 بنای تاریخی که قدمت تاریخی بسیاری از آنان به سال 600 میلادی باز می گردد قرار دارد. امروزه این جزیره به دستور شیخ زاید بن سلطان آل نهیان ضمن حفظ جاذبه های گردشگری تاریخی خود به محلی برای حفاظت از حیات وحش تبدیل شده است و طیف گسترده ای از گیاهان و جانواران در آن مورد نگهداری و پرورش قرار گرفته اند. شما میتوانید در بخشی از تور دبی خود یک روز و یک شب را به بازدید از این جزیره زیبا و منحصر به فرد اختصاص دهید و با رزرو اتاق در یکی از هتلهای دوست دار محیط زیست آن یک اقامت بسیار دیدنی و مهیج را در جزیر سیربانی یاس تجربه کنید. در این بخش از سفر خود میتوانید با تورهای گردشگری این جزیره همراه شوید و به کاوش و کسب هیجان در محیط حفاظت شده آن بپردازید تا یک خاطره کاملا متفاوت از سفر خویش بسازید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Post Top Ad

Your Ad Spot

???????